Love
Nézem gyönyörű szemed
S a szememben
Egy könny lepereg..
Nem nézem csodás ajkad,
Csak rád gondolok s velem vagy.

A Big Question
"A nagy ő valóban létezik??"
Hát és ha nem ?? Vagy ha igen de nem
találkozunk vele és mi van ha a nagy Őt
vmi baleset éri és meghal vagy ha véletlenül
nem belénk lesz szerelmes akkor vajon Hófehérke
örökké várta volna vagy felébreszti megát és elmegy
a törpékkel egy jót bulizni?? Vagy Csipkerózsike örökké
aludt volna vagy ő is követve Hófehérkét fel kel
és megy és saját maga keresi meg a nagy Őt???

Darlinks

Credits

2009. augusztus 9., vasárnap

Velem elég gyakran előfordul az az este , hogy ha egy pasi kapcsolatot szeretne velem és kiejti a "komoly" szót a száján én érzem belül, hogy rögtön egy aprócska pánik rohamot kapok ....=( Ilynekor az az érzés fog el hogy szinte érzem azt hogy belülről fuldoklom olyan mintha egy kis"szörny"belülről folytogatna. És ilyenkor általában menekülőre vszem az irányt. Nem tehetek ellene mert ha nem mennék el akkor tudom ha maradnék akk végig ez az érzés kínozna és az nem lenne jóh senkinek sem/ főképp nekem/. De szerencsémre nem minden pasi váltja ki ezt az érzést . eddigi életem során már találkoztam pár sráccal akik nem váltottak ki ezt belőlem . De az a fura hogy nem csak azok akik komoly kapcsolatot akarnak, ha csak egy estéről szól az egész akk is érzem ezt a fojtogatóóh érzést.=$ szóva ebből következtettem azt, hogy csak bizonyos típusú pasik váltják ki belőlem . például ott volt zoli igaz hogy az egész csupán egy hétig tartott de akk ne éreztem ezt az egészet pedig ő is hívott meg jött nálunk mégsem éreztem. Meg szilveszterkor is ott volt velem szinta végig és akk ott volt szali is és mégsem örültem neki hogy velem volt és nem nézett másra de mástól meg kivált képp irritált az hogy a közelemben volt és hogy kapcsolat.....húú az meg végképp kizárva. És milyen érdekesh most találtam egy ilyen pasit akit istenem szerintem máskor és más körülmények között nem hagynék ott de megint ez a fojtogatóó érzés naponta 3szor felhív küld vagy 500 sms-t és 1 nap után azt írjah h szerelm,es belém nekem ez sok de túúúll soOOk nem tudok az ilyennel mit kezdeni mert nem bírom az ilyen szintű ragaszkodást és most nem tudom mi tévő legyek szerintem ismét a jól bevállt "nyúlcipő" stratégiát fogom követni. Meg amúgyis most jött végre totál rendbe az életem . Végre eljutottam arra a szintre hogy balázs semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem sem gyűlölet sem szeretet sem utálat csak a semleges közönyt. És ez nekem negyoOon jóó hír hiszen közel egy évig éltem úgy hogy minden tettemet befolyásolta az árnyéka. Ma meg ott vagyok hogy szerencsére vége az egésznek. Igaz hogy elfelejteni sosem fogom hiszen ő az a " különleges srác" aki mindenkinek van nekem ő volt az..... Pluszz az is itt van hogy végre egy pasi sem uralkodna rajtam erre itt van őő és most meg kell h váljak tőle hogy legalább élvezzem a 2 hete tartó totális szabadságom
posted , bejegyzés időpontja:

© HEARTDROPS 2009 · online · Top Of The Page