Love
Nézem gyönyörű szemed
S a szememben
Egy könny lepereg..
Nem nézem csodás ajkad,
Csak rád gondolok s velem vagy.

A Big Question
"A nagy ő valóban létezik??"
Hát és ha nem ?? Vagy ha igen de nem
találkozunk vele és mi van ha a nagy Őt
vmi baleset éri és meghal vagy ha véletlenül
nem belénk lesz szerelmes akkor vajon Hófehérke
örökké várta volna vagy felébreszti megát és elmegy
a törpékkel egy jót bulizni?? Vagy Csipkerózsike örökké
aludt volna vagy ő is követve Hófehérkét fel kel
és megy és saját maga keresi meg a nagy Őt???

Darlinks

Credits

Feelings...Secrets...Lies....Credulity... and the fanned Love
2009. július 1., szerda

Gyermekként az emberek még nem rejtik el érzelmeiket és nem titkolóznak. A minap láttam egy kisgyereket ő olyan őszinte és romlatlan volt. Ha tetszett neki valami megmondta ha nem azt is. Sírt ha jól esett neki és nevetett ha örült. Bár csak pár percig figyeltem viselkedését mégis éreztem azt, hogy nem játsza meg magát senki kedvéért sem és nem fog csak csupán azért más lenni mert a már veleéig romlott társadalom ezt kívánja..De ahogy telnek az évek ez a gyermek is a romlott tártsadalom romlott tagjává lesz. Kilép a gyermekek őszinte és tiszta világából a felnőttek zajos, szennyes és intrikával teli világába.
Ahogy az emberek felnőnek szépen lassan meg tanulják hogy az az ember akitől nem is várnák okozhat csalódást . több mint egyszer összetörik majd a szívüket és az idő elteltével elvesztik a hozzátartozójukat.... Az eddig olyan egyszerűnek tűnő világ egyre nehezebb lesz és bonyolultabb. És idővel mindenkiből eltűnik a gyermek aki őszinte és tiszta volt. És a helyébe egy a szívét áttörhetetlen fallal körülvevő hazug , megjátszós ember lép... Hisz az idő tellésével az emberek sokat csakódnak és akaratuk ellenére falat növesztebek a szívük köré hogy kevesebb csalódás érje őket és hogy ne szenvedjenek emiatt. De vannak olyan emberek ( főleg tizenéves korban) akik feltétkenül hisznek mindenben amit mondanak nekik és az emberek jóságában. Én is ilyen vagyok. És saját tapasztalatból mondom hogy ez nem jóó. Én is mindenkinek elhiszem ha azt mondja szeret meg stb. És eltűröm hogy parancsolgasson nekem meg tiltson mindentől és csak túl későn veszem észre hogy mennyire nem jó ez nekem. És utánna jön a szokásos depresszió meg stb..
Szóval mindenkinek mondom aki ilyen hogy ne higyjetek el mindent ... de én elhiszem mert nem tudom kiszűrni a hazugságot.....=S
posted , bejegyzés időpontja:

© HEARTDROPS 2009 · online · Top Of The Page