Love
Nézem gyönyörű szemed
S a szememben
Egy könny lepereg..
Nem nézem csodás ajkad,
Csak rád gondolok s velem vagy.

A Big Question
"A nagy ő valóban létezik??"
Hát és ha nem ?? Vagy ha igen de nem
találkozunk vele és mi van ha a nagy Őt
vmi baleset éri és meghal vagy ha véletlenül
nem belénk lesz szerelmes akkor vajon Hófehérke
örökké várta volna vagy felébreszti megát és elmegy
a törpékkel egy jót bulizni?? Vagy Csipkerózsike örökké
aludt volna vagy ő is követve Hófehérkét fel kel
és megy és saját maga keresi meg a nagy Őt???

Darlinks

Credits

because i am a fallen angel...=S
2009. július 24., péntek

Mitől lettem "fallen angel"???? Attól hogy gyakran követek el hibákat, attól hogy rossz pasikra bízom magam, attól hogy nehezen oldom meg a problémáimat és végül attól mert nehezen boldogulok egyedül irányítás nélkül...
Nem réginben érdekes dolog történt velem...Sanyival kapcsolatos aki az előző bejegyzésben olvasható xDD

~ Megijeszt a tudat, hogy az a fiú -aki, esküszöm, különleges volt!- pontosan ugyanolyanná vált, mint a többi s.eggfej
Most eljött az idő hogy részletezzem egy szemét pasi szemét húzását :

Az egész történet úgy kezdődött hogy ....
Egy buliban voltunk és akk ismerkedtem meg Sanyival. Aznap hazakísért . Másnap felvett msnre és beszélgettünk. Járni akart velem.. ht én még akk a szalis korszakom végét éltem :S és nem akartam mást. És mikor ő rájött erre akk egy nap felvett msnre egy számomra ismeretlen egyén :"gergő..". Fura volt hiszen rögtön megtaláltam vele a közös hangot . Fur volt egy kicsit mindig csak Sanyiról kérdezett de ht akkor még nem találtam még furinak hiszen akk jó volt vkinek elmondani amit róla gondolok. Majd elérkezett a szalis korszak totális vége. Ez jún. 12-én történt . Majd utánna meghalt a szerelmem Alex(kutyuska:'( )és Sanyi elérte a célját jártam vele vagy 4 napig de dikk utánna meg dobott azzal az ürüggyel , hogy dolgozik és wooow minden nap fennt volt msnen(érdekesh). Elmentem kirűándulni haza jöttem és mit látnak szemeim? (L)KINGA(L) pff nem is érdekel . Akkor gergőnek elkezdem mondani jajj istenem de utálom sanyit megblabla. Párnap elteltével felvett egy "sebi" nevű egyén. az már nagyon fura volt nekem az is egyfolytában sanyiról kérdezett de főként kingáról... Majd kb 2 hét elteltével sanyi ismét szakított kingával(milyen meglepőő)és akk gergő elkezdi nekem h sanyival nem akarsz újra összejönni?? mondom ht megér mégegy próbát. Így múlt hét szombaton felmentünk és akk besz sanyival egyszercsak elkezdi nekem vmit elkell mondanom . Mondom gyerünk hallgatom. Sanyi erre "ugye felvett téged egy sebi nevű gyerek msnre??" mondom igen erre nehigy el neki semmit mert az nem m is létezik az kinga... Én meg csak néztem és azt mondtam manjünk vissza kingáért mert szét akarom verni azt a ronda képét. Sanyi ekkor leállított. Jó nem veem meg mondtam neki. Sétáltunk egy kicsit és ekkor elkezdi nekem de van még vmi. Mondom mondjad . "Tudod gergő se létezik az meg én vagyok" nah ht igen ez sokk volt de nagyon.. Azóta arra az elhatározásra jutottam hogy kingának kitépem az összeszál haját. ezt mondom Sanyinak msnen erre elkezdi h engem ne keverj bele lécci mert akk háború lesz meg stb stb . Mondom jól van csak hagyjál már békén. És ma dikk mit látok iwiwen?? kinga és sanyi again.. Nah dikk ez nekem már egy cseppet szánalmas volt amikor azt írja én kingával végeztem végleg. ahha láttom... xDD Szóval holnap megyünk a ramiba remélem kinga ott lesz és akk szépen besz vele de ha sanyi vmit mer mondani nekem akk nem én de más megveri..
Ennyit az érdekes történetemről majd a tudósítás máskor következik ....
posted , bejegyzés időpontja:

© HEARTDROPS 2009 · online · Top Of The Page