Love
Nézem gyönyörű szemed
S a szememben
Egy könny lepereg..
Nem nézem csodás ajkad,
Csak rád gondolok s velem vagy.

A Big Question
"A nagy ő valóban létezik??"
Hát és ha nem ?? Vagy ha igen de nem
találkozunk vele és mi van ha a nagy Őt
vmi baleset éri és meghal vagy ha véletlenül
nem belénk lesz szerelmes akkor vajon Hófehérke
örökké várta volna vagy felébreszti megát és elmegy
a törpékkel egy jót bulizni?? Vagy Csipkerózsike örökké
aludt volna vagy ő is követve Hófehérkét fel kel
és megy és saját maga keresi meg a nagy Őt???

Darlinks

Credits

Rest In Peace
2009. június 21., vasárnap


Ezt a rövidke kis bejegyzést Alex babám emlékének szeretném szentelni...!!!!!
Hogy mindenki értse Alex a világ egyik legjobb kutyája és személy szerint a legjobb fiú barátom volt. Bár nem tudod beszélni hozzám szavakkal és nem adhatott tanácsot mégis akármit mondtam neki akármikor figyelt rám és hallgatta. Akár órákig beszélhettem hozzá ő végig ült mellettem és nézett rám. Ha sírtam megvigasztalt ha boldog voltam velem örült. Röviden a társam volt jóban , rosszban , happyben és depiben.
Tehát aki ismerte szerette!! Ő volt az akit utálni nem lehetett csak szeretni...!!
Bár néha mérges voltam rá( főleg reggelenként amikor kelltett h engedjem ki..), de még akkor is mindennél jobban szerettem. Ha kellett volna az életemet is odaadtam volna érte..:'(.
Életének utolsó napján reggel szokásához híven hajnali 5kor kelltett hogy kiengedjem. Én persze eg kicsit mérges lettem rá hiszen még aludni akartam. Egész délelőtt olyan vidáman játszott és kajált (mint mindig). De eljött a délután pont bennt ültem a zsobámba és érdekes módon msn-ezni akartam amikor is Regi bejött és közölte h Alex babám meghalt:'( Először nem is fogtam fel h mi történt eleinte csak remegtem majd előtört belőlem a sírás..... Még most is így 4 nap távlatából is nehéz vissza emlékezni Alexra hisz akárhányszor csak rágondolok összeszorul a stívem hisz még olyan kicsike volt és fiatal.....:'(
Körülbelül egy órával a halála után anya eltemette a kedvenc helyére és én minden nap meglátogatom a kedvenc "hálótársamat" akit soha senki sem fog tudni pótolni!!!!!!

Anyáék bár nemtudom miért de vettek egy kiskutyát aki tényleg nagyon aranyos de Alex nyomába se érhet!!! És én nem tudom szeretni mert félek attól hogy ha megszeretem elfelejtem Alexot és attól is, hogy Alex haragudna rám azért mert én egy másik kutyust szeretek ő helyette.....

Most elolvasva ez egy kicsit érthetetlen lehet, de ha egy kicsit is belegondol a helyembe rájön hogy milyen érzés elveszíteni egy olyan háziállatot akit mindennéél jobban szerettél / szeretsz

Ilyen az ember: sohasem látja helyesen a sorsát, míg az ellenkezőjét is meg nem tapasztalja, és csak azt tudja igazán értékelni, ami elveszett.







R.I.P. Alex we miss you


posted , bejegyzés időpontja:

© HEARTDROPS 2009 · online · Top Of The Page